معرفی انواع روکش استخری

روکش استخری

مقدمه

امروزه استفاده از روکش برای استخرها بسیار پیشنهاد می شود زیرا این محصولات می توانند از آب استخر زمانی که از آن استفاده نمی کنید محافظت کنند. در خرید روکش استخری گزینه های زیادی وجود دارد که باتوجه به آن دارای کارایی متفاوتی نیز می باشند. شاید گمان کنید که یک پلاستیک بزرگ نیز می تواند کار روکش های استخری را انجام دهند اما اینگونه نیست. پلاستیک ها ممکن است زمانی که در معرض تابش نور خورشید قرار گیرند به مرور زمان پوسیده شده و کارایی خود را از دست بدهند. اگر شما صاحب فرزندی هستید و نگران امنیت او می باشید روکش استخر باکیفیت، بسیار حائز اهمیت می باشد. در ادامه به خرید انواع مدل های روکش استخری و مزایای استفاده از آن می پردازیم.

روکش استخری
خرید روکش استخری

انواع روکش استخری

همانطور که گفتیم روکش های استخری انواع متفاوتی دارند و اگر از هرکدام استفاده می کنید مطمئن باشید که در بسیاری از هزینه ها صرفه جویی می کنید. تقسیم بندی روکش های استخری براساس جنس و نوع کاربری آن می باشد. این محصول به سه دسته اتوماتیک، نیمه اتوماتیک و دستی تقسیم می شوند. شما باید با توجه به بودجه موردنظرتان اقدام به خرید روکش استخری از سایت کاویان کمپانی نمایید. کیفیت و استانداردهایی که در این محصول به کار رفته است باعث می شود که عمر بالاتری داشته و کارایی خود را تا مدت زمان زیادی حفظ کند. خرید سرامیک استخری باکیفیت نیز در کنار خرید روکش استخری در افزایش کارایی آن تأثیرگذار می باشد.

روکش استخری
خرید روکش استخری

روکش های استخری خورشیدی

خرید روکش استخری خورشیدی باعث می شود تبخیر از سطح استخر به حداقل سطح ممکن برسد و کارایی بسیار زیادی دارند. خرید روکش استخری باعث می شود که گرمایی که جذب می شود به آب منتقل شود و آن را تا حد زیادی گرم نگه دارد. البته گمان نکنید که گرمای استخر در همه نقاط یکسان می باشد، بلکه باتوجه به محل زندگیتان گرمای متفاوتی دارند. روکش استخری خورشیدی مانند یک ذره بین عمل می کند و تمام سطح آب را به صورت یکنواخت گرم می کنند. ضخامتهای متفاوتی برای این روکش در بازار موجود می باشد همچنین این محصول در سایت کاویان کمپانی نیز وجود دارد و شما می توانید نسبت به خرید آن اقدام نمایید. هرچه ضخامت این روکش بیشتر باشد طول عمر آن نیز افزایش می یابد و حتی ممکن است تا 10 سال نیز مانند روز اول کارایی خود را داشته باشد و آسیب نبیند. همانطور که در خرید سرامیک استخری دقت می کنید در خرید این محصول نیز دقت کافی داشته باشید.

روکش استخری
قیمت روکش استخری

روکش های استخری اتوماتیک

علاوه بر خرید سرامیک استخر که از اهمیت زیادی برخوردار است، خرید انواع مدل های روکش استخری نیز بسیار حائز اهمیت می باشد. خرید روکش استخری اتوماتیک نیز مانند انواع دیگر این محصول دارای کاربردهای مخصوص به خود می باشد. این محصولات اغلب از جنس pvc  آلومینیوم هستند و کار با آنها به مراتب راحت تر از سایر مدل های روکش استخری می باشد. بواسطه یک ریموت شما می توانید آن را باز و بسته کنید و یکی از مهم ترین ویژگی هایی که این محصول دارد می توان به امنیت بالای آن اشاره کرد. برخلاف مدل بالایی، این مدل زمانی که بسته باشد دارای استحکام بالایی می باشد و برای کودکان نمی تواند خطرساز باشد.

خرید انواع مدل های روکش استخری از سایت کاویان کمپانی، مخصوصا مدل اتوماتیک از هدررفت انرژی تا حد زیادی جلوگیری می کند. این روکش ها در برابر ورود گردوغبار و آلودگی نیز به استخر جلوگیری می کنند و به راحتی قابل نفوذ نمی باشند. نصب این محصول در کمترین زمان توسط افراد متخصص انجام می گیرد و به صورت خودکار می تواند باز و بسته شود. مقاومت در برابر فرسودگی و زنگ زدگی از دیگر ویژگی هایی می باشد که در روکش استخری وجود دارد. خرید سرامیک استخری، پوشش استخر و تمام محصولاتی جانبی نگهداری استخر همگی از مواردی می باشند که در خرید آن باید نهایت دقت را داشته باشید.

روکش های استخری زمستانه

خرید روکش استخری زمستانه علاوه بر کاربردهایی که در فصل زمستان دارد، می تواند در فصول دیگر سال نیز مورد استفاده قرار گیرد. جنس این نوع کاورها از پلی اتیلن می باشد و می تواند از استخر دربرابر بادهای شدید زمستانه محفاظت کند. خرید انواع مدل های روکش استخری می تواند تا حد بسیار زیادی از یخ زدگی آب استخر جلوگیری کرده و مانع از کاهش بیش از اندازه دمای آب شوند. استفاده از این محصولات باعث می شود که رشد باکتری ها، جلبک ها و میکروبهای دیگر در آب استخر تا حد زیادی کاهش یابد. اگر بتوانید از روکش های استخر استفاده کنید می توانید میزان کمتری کلر برای استریل کردن آب استخر استفاده کنید. استخرهایی که دارای این محصولات باشند سالم تر، تمیزتر و باالودگی کمتری می مانند. در امنیت استخر علاوه بر اینکه پوشش استخر اهمیت دارد، نباید از خرید سرامیک استخری باکیفیت غافل بمانید.

روکش استخری
خرید روکش استخری

روکش استخر قابل تنظیم

خرید انواع مدل های روکش استخری قابل تنظیم، به دلیل اینکه قابلیت تنظیم آن آسان می باشد کاربرد بسیار زیادی دارد. این مدل از روکش استخر در سطح بالاتری نسبت به آب نصب می شود و در فصول سرد سال می توانید به راحتی از آن استفاده کنید. حتی می توان در فاصله بیشتری آن را قرار داد تا نیازی به جمع شدن نداشته باشند و مدت زمان زیادی باز شده بمانند. در این روکش نیز انرژی صرفه جویی می شود و مواد شیمیایی که در استخر به کار برده می شود تا حد 30 تا 60 درصد کاهش می یابد. این پوشش نزدیک به 100 درصد می تواند از تبخیر آب جلوگیری کند. تمیز کردن استخرهایی که دارای روکش استخری می باشد به مراتب به زمان کمتری نیازمند می باشد. گرم نگه داشتن آب استخر در فصول سرد سال بسیار پرهزینه می باشد و خرید انواع مدل های روکش استخری می تواند این هزینه ها را تا حد زیادی کاهش دهد.

روکش استخری
قیمت روکش استخری

شما می توانید برای اطلاع از قیمت روکش استخری اینجا کلیک کنید

جمع بندی

درنهایت باتوجه به تمام نکاتی که دررابطه با خرید این محصولات گفته شد. شما می توانید روکش های استخری باکیفیت را از سایت کاویان کمپانی تهیه کنید و از کیفیت آن خیالتان راحت باشد. در خرید انواع مدل های روکش استخری باید به عواملی مانند شرایط آب و هوایی، ابعاد استخر، کاربردهایی که انواع پوشش استخر دارد و نوع استخر توجه داشته باشید. خرید روکش استخری نیز مانند تمام تجهیزاتی که برای استخر لازم می باشد، از اهمیت زیادی برخوردار می باشد.